God natt!

Skriver ett god natt inlägg. Har inte så mycket att skriva för det har inte hänt något idag alls. Vaknade runt halv sju och hade skit ont  Och tyvärr vart jag tvungen att väcka mamma för kom inte åt mina extra mediciner.
Sen gick smärtan över tack och lov!
Så jag kunde sova lite på förmiddagen. Men tyvärr när man vaknar så får man ont igen. Men då skulle jag ta mina tolv mediciner. (alltså inte tolv stycken, utan tiden kl: 12.00)
Men det hjälpte väl sådär. Det man får försöka göra när man har ont är att slappna av och andas lungt, MEN det är ta mig fan inte lätt! Ibland lyckas jag!
Annars har jag inte gjort så mycket annat än kämpat med värken. Kollade på IDOL repriserna. Det var ju i typ 4 timmar så eftermiddagen gick åt till det.
Sen har jag bara kollat runt på datorn och tagit det lungt. För har haft ont på kvällen också.. Hatar att ha ont!
Nu på kvällen har jag gjort en bildvideo på datorn (eller vad man nu kallar videon) Tyckte den vart bra. Får se om jag laddar upp den på bloggen sen! 

Jaja. Nu ska jag kolla runt lite snabbt på nätet och sen kanske sova om jag kan. Är så fruktansvärt hungrig. Men jag tror alla sover så ingen kan hjälpa. (är snäll och inte väcker dem) Men om någon vaknar så kan jag ju fråga. Får väl hoppas på att någon blir pissnödig eller något! Hahaha!

Förresten, idag kom min lilla kissemisse tillbaka från mammas jobb! Tydligen gick det väl inge bra där. Gud vad jag är glad att hon är hemma igen!

Vad mycket smileysar de blev nu men de kan ju piggna upp inläggen lite!

Föressten har någon av er röstat i valet? (själv så har jag inte gjort det)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej vännen!



Kul att din katt är hemma igen! Vad har den gjort på mammas jobb? Vart jobbar hon?

Jodå, jag har röstat! Gör det i varje val. Tycker det är likväl en rättighet som en skyldighet. Varför har inte du röstat?



Kram på dig!

Marie

2010-09-20 @ 09:52:40
Postat av: Nathalie

Söt katt!:)

2010-09-20 @ 20:14:26
URL: http://kattvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0