Hemma!

Nu är man äntligen hemma! Kom hem strax innan 21.00. Det är så tråkigt på sjukhuset. Ligga där och försöka fördriva tiden hela dagen så att tiden skulle kännas snabb var ju skit svårt. Hade verkligen inget att göra. Tittade på TV till och från. Och tittade på några avsnitt av Mysteriet på Greveholm. Tycker den julkalendern är bra
Sen har jag även kollat runt lite på datorn och spelat super mario. Men att kolla runt på nätet vart ju snabbt tråkigt för det enda jag i stort sett gör på nätet är att kolla in bloggar. Och har man kollat dem några gånger under dagen så tar det ju ett tag innan vissa uppdaterar igen.
Idag har min värk varit helt okej vilket känns skönt. Har inte haft så ont knappt och dom gångerna jag har haft ont så har det inte gjort så jätte ont vilket är super!
Det är aldrig roligt att ha ont. Det tycker ju ingen. Hoppas jag?
En tråkigt grej med kroppen är att jag troligtvis håller på och få urinvägsinfektion igen. Känner mig kissnödig konstant och kissar gämt... Hatar det! Som nu t.ex, kissade för ca en timme sen. Nu känner jag mig jätte kissnödig igen!  Har inte ens druckit något utan har bara ätit lite fruktsallad som inte innehåller så mycket vätska. Lite gör det ju.
På tal om annat. Haha vet ni vad jag upptäckte idag då jag åt taragona? Den hade gått ut 27 Maj i år!
Tur att jag bara hann äta två bitar. I och för sig så klarar chokladen sig chokladen ganska bra men den köptes igår i kiosken på sjukhuset. Hur kan dom ens sälja något så gammalt?
Mamma ringde dit till dem och vi ska ta tag i det på måndag då jag ska till sjukhuset igen. Har sparat kvitto och resten av godiset. Hade två förpackningar taragona och hade ätit en hel innan jag började på den andra. Och då jag upptäckte att godiset hade gått ut så var det första jag gjorde att rota i papperskorgen efter första pappret och se om det var likadant där. Men där var datumet annat. Konstigt och det kändes vidrigt!




Nu ska jag bara njuta av att vara hemma. Önskar er en god natt! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0