God morgon!

God morgon! Hoppas ni har sovit gott? Själv så har jag sovit ganska knepigt kan man säga. Drömde mardröm men krokodiler inblandade och en människa till som jag inte vet vem det är. Den männsikan
(i drömmen för er som inte fattar)
Blev biten många gånger av krokodilerna. Vi skulle genom en krokodilmark. Men jag klarade mig! 

Nu ska jag dricka frukost. Ett glas juice. Får inte äta något idag för att jag ska på undersökning imorrn. Blä! Jag som är så hungrig bara för de . Har fan god lust att ringa återbud (för att få äta) höhöh!
Nej men det ska jag inte göra. Måste egentligen gå på undersökningen som är ganska viktig.



Min frukost ur en MAX glas med Nicke nyfiken på!

Bon apetit!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej vännen!

Hur har du det? Låter inte kul med en undersökning man inte får äta innan! Vad är det för någon? Hoppas dagen går fort, det är ju klart att man är hungrig när man inte får äta!

Hur är det annars? Hur går pluggandet? Hur mår stumpen?



kram på dig vännen!

2010-10-21 @ 10:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0