God natt!

Nu har jag inte bloggat på super länge och kände att det är dags nu. Det har väl inte hänt så mycket sen jag bloggade sist. Har nu slutat med antibiotika helt. I måndags då jag kom till sjukhuset berättade jag om mina biverkningar och hur jag mådde av den och berättade även att jag aldrig har mått så dåligt av antibiotika som jag gjorde av den.
Sen sa jag att vill dom att jag ska fortsätta ta antibiotika så får dom ta och byta till något annat för den jag tog vill jag inte ha.
Dom tog upp det på ronden och pratade med läkare från infektion. Som jag fick träffa idag. Han berättade varför man kunde må som jag gjorde och sa att dom skulle sätta ut antibiotika helt. Det är ju skönt att slippa det! :)
Vart tvungen att stanna kvar på sjukhuset tills idag för att jag skulle prata med läkaren från infektion.
Det kändes lite surt för han pratade i ca 5 minuter. Det hade man kunnat prata om på telefon tycker jag.
Men jag tror det var meningen att även kärlläkaren skulle vara med men det vart inte så.
Honom träffade jag senare och han berättade att han hade pratat med urologen om mina njurstenar och nu planeras det att "ta bort dem". Det görs då i samband då jag lägger om i narkos. Vilket är smidigast. Sen berättade han även att dom pratat med tandvården. Och dom ska fixa alla tänder och göra "snyggt" nu innan årsskiftet för sen kostar det ju för mig. Jag har någon lagning som har gått upp och även något hål. Men de blir nog bra! :D
Annars har jag inte gjort så mycket annat idag mer än att väntat på att få åka hem.
Var klar på sjukhuset mellan 11:00 - 11:30 och fick taxi tid 16:35. Snacka om surt det kändes! Jag som ville hem likxom. Dessutom är jag typ bara hem och vänder nu. Ska ju tillbaka imorrn.

Hemma har jag tittat på Tv och pysslat lite. Kom ju hem så sent. Taxin var dessutom sen. Vart och kolla på Halv åtta hos mig och bonde söker fru. Tycker halv åtta hos mig är ganska bra faktiskt! :P
Bonde söker fru kollar jag typ på för att ha något att göra. Sen kan det vara kul att se vad som händer och om dom blir kära. Tycker inte ni det? ;)
Jaja nog skrivet. Ska kika runt lite på nätet och sen försöka sova. Önskar er en god natt! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Emily

Halv åtta hos mig är bra!! Dock så håller inte patric med om det?! =/ Vi får övertyga honom om det! Hjälper du mig?

2010-11-19 @ 22:08:40
URL: http://Christyemily.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0