God natt!

Skriver lite kort nu. Har inte hänt så mycket idag för mig. Har inte haft någon feber vad jag vet och det är ju toppen! Men däremot har jag haft världens huvudvärk... Har varit väldigt trött idag också. Inte orkat någonting nästan. Mer än halva dagen har jag legat under täcket och blundat. Otroligt men sant!
Man får väl se vad blodvärdet visar sig imorgon på sjukhuset. Tänkte på att jag har varit så trött. Kanske är det som är lågt?
Men som sagt, det visar sig.
När jag inte har legat under täcket så har jag spelat dator spel och tittat på film. Började kolla på Snow Buddies men tröttnade och kollade sen på Zombieland. Ska kanske skriva resencion sen på båda filmerna och även dator spelet. Men ska kolla först så jag inte redan har skrivit om dem.
Jaja.. Söndagen börjar dra sig mot ett slut och snart är det måndag. Ska in till sjukhuset imorrn. Ser fram emot omläggningen på tisdag.
Det börjar kännas i stumpen. Blött och så luktar det lite. Inte så mysigt. Dessutom har jag en väldig konstig känsla i stumpen. Känns som det skaver lite här och där. Och då är det inte bara lite utan det känns en hel del. Allt det jag känner i stumpen gör mig orolig. Går det inte över tills jag ska sova så får jag be mamma om insomningstablett. Jaja. Nu ska jag fråga efter näringsdryck och kanske något att äta också.
Vi hörs och god natt med er! Hoppas ni har haft en trevlig helg! Kram kram

(så kort vart inte texten ändå, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0