God morgon till er!


Till er! inte till mig själv för jag har banne mig ingen bra morgon. Har så förbannat ont. Har fått fulldos i morfin och även extra smärtis + stesolid på det som har en avslpannande effekt. Just nu känns det som om inget hjälper och man blir ju bara frustrerad då (Sa t.om att jag tror massage hjälper bäst men det fanns ingen som kunde och hade tid) Men ska försöka samla tankarna och se klart på ett outsider avsnitt soom jag började kolla på igår. Sen får jag väl hoppas på att omläggninigen är snrt. Jag är skit törstig! men fastar ju.. Blä!

Kommentarer
Postat av: muffins

å va jobbigt :( dåligt att dem inte kan ta sig tid när du har så ont, man tycker ju att man kan omprioritera lite i sånna situationer. om jag jobbade där hade jag tagit mig tid att ge dig massage :)

kram

2010-11-05 @ 13:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0