Omläggningsdag

Idag är det tisdag och det innebär omläggning för mig idag. Fick åks till OP klockan 10.00 så det vsr verkligen super skönt. ÄNTLIGEN kändes det som :)
På uppvaket då jag vaknade hade jag ont och hade desutom en blodpåse bredvid mig. Hade jag blödigt under omläggningen? Hb:t låg ju på 88 igår. Hm. Fick dessutom en påse till. Så det vart två påsar. Är iallafall glad att omläggningen gick bra! :)

Nu på kvällen har mamma och Sanna varit hit en sväng Mamma lindade till en linda på min stumpen och Sanna spelade SIMS2 på min dator. Sen käkade vi Pommes från kafeterian.
Mycket annat har inte hänt idag. Nu funderar jag på och sätta på filmen Flickan som lekte med elden och vila lite. Känner mig seg efter omläggningen men inte så seg som jag brukar.

Just ja. P.ga medicinen som jag får efter jag har fått blod så får jag inte åka hem ikväll. Medicinen tar 24timmar typ och få i sig.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0