Mobil blogg

God kväll! Orkar inte skriva nå långt inlägg idag. Är ganska trött. Och är väldigt mätt. Käkade kyckling sallad från pizzerian. Shit vad gott! Vart dock väldigt vattnigt av kycklingen och alla grönsaker så mamma fick 'tömma' doggybagen (heter det så) genom att stänga den och hälla ut vattnet. Jaja. Idag har jag haft omläggning och det har gått bra. Lite pinsamt innan sövningen. Skulle försöka hoppa över från min säng till op bordet men det kändes så obehagligt att jag inte vågade eller ville. Snacka om dum man är för skulle det börja blöda så var man ju verkligen på rätta stället och jag skulle ju lägga om då. Men är man rädd så är man. Inte nog med det. Nu ska jag läsa lite och sen försöka sova troligen. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0