Recension



Handling:

De fem buddies-valparna
har som bekant en viss förmåga att hamna i klistret eller åtminstone råka hamna på ett ställe där de inte borde vara. I Space Buddies faller sig det inte bättre än att valparna lyckas följa med en av lillhussarna på studiebesök på en anläggning där man bygger rymdskepp. Efter diverse förväxlingar hamnar valparna givetvis på ett rymdskepp som står i begrepp att lyfta och ut i rymden bär det av.

Vad jag tycker:

Filmen är ju bra gjord för att det är riktiga hundar i filmen. Dock kanske inte en film för min ålder. Den är mer för yngre.
Den har en fin handling och barn som gillar hundar så tycker jag att man kan se den. Dock ganska tråkig för det hände inte så mycket.



Den får två hjärtan av fem

Kommentarer
Postat av: cornelia.b

Den har jag också sätt, jag tyckte att den va bra :)

Och valparna är ju jättesöta! :D

2010-03-26 @ 18:54:15
URL: http://cbjorklund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0