Mobil inlägg

Just nu ligger jag i taxin på väg hem från sjukhuset. Mimmi sandén sjunger det vackraste i mina öron just nu. Inte så speciell låt. Jaja. Haft omläggning idag tidigt och det gick bra. Sen har man typ sovit hela dagen. Och smsat med vänner som glömme bort att jag i har omläggning och vanligtvis inte svarar. Men jag kan köra så till nästa gång. Får jag sms (ni vet vilka ni är) så får ni svar på kvällen då man piggnar till. Ja just ja fick även samtal från försäkringskassan ang mitt underhållsbidrag som jag inte fått. Men var då upptagen så hon skulle ringa imorgon. Blir nog bättre då man är piggare som sagt. Jaja nu är jag snart hemma. Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0