Mobil blogg

Hejsan mina läsare! Idag är det söndag och veckan är snart slut. Vilket ska bli himla skönt att komma in på en ny vecka. Tycker inte ni det? Jaja. Idag vaknade jag väldigt sent som vanligt. Är så trött på förmiddagen. Är även trött då jag ska försöka somna men jag får ingen ro till att sova. Fast denna gång smsade jag med carro innan jag skulle somna. Tack för att du finns vännen! Men nu till det jag igentligen skulle säga. Kommer lägga bloggen åt sidan idag. Mår inte bra. Varken fysiskt eller psykiskt. Det är stumpen som krånglar. Gör ont och det känns som om det rinner. Det gör mig orolig och rädd. Hoppas ni förstår! Kram på er mina snälla läsare

Kommentarer
Postat av: matte

kämpa vägen dit till det blir bra är rätt jobbig men tänk framåt och käma the show must go on!

2010-03-21 @ 15:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0