Lördag

Usch vad jag känner mig trött och seg. Sov ganska illa inatt. Hade ont och jag vaknade så fort jag rörde mig i sömnen. Det kändes som om stumpen var som en betongklump. Det gär det fortfarande i och för sig. Inte roligt alls. Idag blir det bara och ta det lungt. Funderar på och slå på nå film. Sen blir det ju melodifestivalen ikväll. Jag hejar på Eric Saade men jag tror inte han vinner. Tror Anna Bergendahl kommer komma högt upp ikväll. Vad tror ni?
Spännande ska det bli! :) Det är ganska många låtar som är okej att lyssna på som tävlar tycker jag vilket gör det ännu mer nice!

Här är listan på dom som tävlar för er som inte har koll. Vet inte om de är i nummerordning bara så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0