Hemma!

God kväll! Ligger här med datorn på magen och skriver. Hehe! Funderar en hel del på vad det är som händer med bloggen. Har fått yttligare en kommentar av att det krånglar för en. Till dig som undrade om jag såg mina bilder i bloggen. Ja det gör jag. Jag ser bara inte profil bildern eller headern. Men nu har jag skickat nå fråge grej till nån så hoppas jag får svar snart. Jag funderar även på och byta från blogg.se till bloggplatsen.se.
Det är ju bara det att jag har en del skrivet här ju. ja vi får se hur jag ska göra.
Jag är ledsen men sålänge får ni stå ut med en krångelblogg om ni inte väljer att sluta läsa.
Jobbigt när man inte vet hur man ska gå till väga med allt :(

Jaja, idag har jag haft omläggning. Vart ganska sent idag men omläggningen gick bra. På förmiddagen hade jag lymfmassage. Det är ju så skönt :D
Och efter det så kom en människa från tandvården och vi gjorde min tandbehandling. Allting har gått bra idag och det är ju skönt :)
Nu är man hemma. Har i och för sig varit hemma ett tag nu. Blir hemma tills på torsdag. Sen bär det iväg till sjukan igen.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har ätit lite smörgåsar. Skulle vilja se på film men det börjar ju bli sent så det ska jag nog inte om jag inte börjar se lite idag och resten sen men det är ju inte så kul. Roligare och se hela filmen ;)
Måste vara pigg till imorrn. Johanna kommer då. Det ska bli skoj. Första gången hemma hos mig för henne då. :P

Jaja men vi hörs. Snälla ni är som står ut med bloggen fast den är som den är. JAg vet ärligt inte vad jag ska göra. :( Blir ganska less.. Finns det ingen där ute som kan hjälpa mig gratis?
(synd att dom flesta vill ha betalt) :/

Kommentarer
Postat av: Lena Bäck

Jag kan nog hjälpa dej med bloggen om du vill.

HELT gratis också ;)



Skriv till min mail om du vill.

/Lena

2010-03-03 @ 00:55:54
Postat av: muffins

nu ser jag din profilbild i alla fall:)

2010-03-03 @ 15:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0