God natt!

Usch vilken kväll jag har haft.
Kollade på Draknästet vilket jag tycker är ganska bra faktist och så skulle jag räta på lindorna som går runt min mida som är till stöd för lindorna på stumpen. Då börjar det göra jätte ont i bäckenbenet nere där ryggen slutar. Det gjorde så ont så ont alltså! Har aldrig varit med om något liknande och jag vet inte rikigt vad som hände heller. MEn det gjorde ont ett tag.
Tog extra smärtstillande, stesolid och smörjde in området med lite voltaren salva och låg på sidan. Mamma smekte pannan och sa åt mig att försöka andas. Gulliga mamma som försöker men att säga åt mig att försöka andas tungt är inte bra. Jag blir bara sur tillslut hehe..
Sakta men säkert försvann smärtan mer och mer... Är skiträdd att det ska komma tillbaka för det var verkligen inte skönt.. Nej usch!
Sen kollade jag på andra avenyn. Det är ju hur spännande som helst verkligen!

Jaja nu ska jag försöka sova. går det inte så får jag läsa men ska ge det en chans. Har ont i huvet som bara den. Och så måste jag hitta en bra liggställning i sängen. Natti natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0