God natt!

Nu ska jag försöka sova. Hoppas det går bra. HAr ju sovit mycket idag men jag får ta en insomningstablett så det går nog bra. Hemma på kvällen hr jag inte gjort så mycket. Käkade lite och har kollat på House. Den doktorn är mysko men han hittar ju alltid felet och det är ju bra! :)

Hahah ni skulle ha sett här ikväll. Jag var hemma strax innan 21.00 och såg att sanna satt i köket vid datorn (tror hon hade hörlurar i öronen) Men iallafall.

Ungefär kvart i 10 så ropar hon.
- När kommer Saara? Skulle inte hon komma?
Jörgen skämtar och svarar:
- Hon kommer imorgon.
Sen berättade han att jag var hemma. Jag bara skrattade för mig själv. Sanna hade alltså missat när jag kom hem. Haha fattar verkligen inte hur. För där hon satt så ser man ut i halllen och vardagsrummet där jag tar mig igenom för att komma in på rummet jag ska till. Dessutom men en taxigubbe och en stor brits!
Jaja är man ouppmärksam så är man det. Det  kanske kan bli farligt i längden på något vis?

Nu ska jag sova god natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0