God natt!

Önskar er en god natt! Ska snart sova för det behövs och förmodligen får jag en förmiddagstid imorgon för "S" som lägger om skulle bort efter lunch förstod jag det som. Jag tycker det är så gulligt att dom försöker göra så att det är min favorit somlägger om så ofta som möjligt. Är inte det snällt? Jag tackar dem så mycket för det!

Idag togs det ju prover och dom såg som vanligt inte bra ut. Får blod igen... Suck! HB:t låg på 74 tror jag. Så sista påsen blod droppar på nu i pumpen. Tar väl slut vid halv två typ. Kanske är dumt och försöka sova då för då hinner jag lagom somna tills man råkar vakna av pipandet från pumpen. Suck!
En annan tråkig grej är att det är inte bara stumpen och mitt blodvärde som krånglar just nu.. Har även nå "fel" med ögat. Det klibbar och grejar. Någon som är bra på ögon som vet vad det är?
Ganska jobbigt för de  blir suddigt hela tiden och man måste ha tillgång till en spegel för att kunna peta bort klibbet. Uuuäk!! ;)

Jaja. Ska kika på bilddagboken och sen släcka och glo på TV tror jag.. Natti natt med er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0