ont ont ont

orkar inte blogga nå jätte mycket idag. (det gör jag väl inte annars heller så ofta) Jag har så fruktansvärt ont och är super trött. Känner mig hängig. Bara det inte är någon infektion på gång.. :(
Idag har jag iallafall haft en bra dag förutom värken i stumpen. Inget blod har behövts för HB låg bra. Nu på kvällen på sjukan har jag haft besök av mamma och Pilla. Vi tittade på Sommaren med Göran. En ganska kul film faktist! Senare kom Jörgen och stannade på besök en stund. Trevligt faktist att vara själv med honom ibland :) Pappa skulle ha kommit idag men han hade väl något annat för sig. Fick inte veta vad men han sa att han skulle komma på torsdag så jag ser väl honom då. Jaja nu ska jag käka upp min smörgås och dricka upp min buljong och samtidigt kika runt på olika bloggar. Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0