Mobil inlägg

Ligger nu i taxin på väg hem från sjukhuset. Skulle igentligen ha åkt kl 20.00 men jag hade så ont och var så trött efter uppvaket då så jag fick åka senare. Taxin skulle komma 22.05 men den var sen och det vart nå krångel med båren när den väl var på plats. Omläggningen har gått jätte bra och det vart som jag trodde efter. Stressigt alltså. Kom tillbaka från uppvaket sent och det vart stressigt till kl 20.00. Innan omläggningen pysslade jag. Målade och använde decupage till den. Den vart sommrig och jätte fin. Ska visa sen då jag sätter på datorn. Blir nog inte idag för när jag kommer hem ska jag käka och sen försöka sova. Jörgen har köpt skinka till mig! (Pålägg till smörgås) som jag även ska käka. Tycker det är Skit gott och bara äta som det är! Haha! Men nu önskar jag er en god natt. Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0