Mobil blogg

Ligger i sängen med en kattunge på axeln och lite på halsen. Hör hur den andas och även spinner då och då. Så mysigt! Det är den katten min syster ska ta. Det blir kul för då kan man följa upp den :) jag har inte orkar bloggat som ni har märkt. Tänkte göra det igår kväll på sjukhuset. Men då fick jag kämpa med smärtan. Det var bra tills kl nio ungefär. Sen fick jag mina extra smärtstillande och även stesolid. Det hjälpte inte. Sen fick jag morfin som hjälpte en snabbis och senare mina 00.00 mediciner tidigare och då gav sig smärtan. Hade ont i ungefär 3timmar. Så jobbigt. Har även haft ganska ont idag. Fick morfin innan omläggningen. Omläggningen gick okej. Det kunde ha varit bättre lindat. Men men. Sen har jag sovit fram till kvällen. Personalen på avdelningen skulle beställa mat från pizzeria och jag fick dela med en sköterska för hon orkade inte allt. Det var gott! Har även ätit nu hemma tidigare (då jag nästan kom hem) lite midsommar mat. Men jag är så mätt från sjukan så det vart inte mycket. Hoppas ni har haft en bra midsommar! Nu ska jag måla eller läsa. God natt! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0