Min fredag

Nu är det lördag. Tänkte bara skriva om min fredag. Hade omläggning halv 9. Omläggningen gick jätte bra. Klockan ett skulle jag ha möte. Vart lite dumt att ha det direkt efter man hade kommit tillbaka från omläggningen och uppvaket. Kom till avdelningen typ 5minuter innan mötet började. Minns inte alls vad vi sa och dom sa men vet vad vi pratade om. Hehe! Jajja. Den ena personen skulle jag träffa igen sen och det är ju bra.
När mötet var klart somnade jag och mamma kom senare på eftermiddagen och hjälpte mig.

Efter det kunde jag inte somna om igen så jag tittade på TV och packade för hemresa. Åker alltid 20.20 på fredagar hem.
När jag kom hem fick jag en jätte tråkig nyhet. Alla kattungar ska bort. Det var meningen att vi skulle spara en och resten flytta men nu har mamma bestämt att alla ska flytta. Innan det bestämdes så hade vi hem till 3-4st och en till oss själva. Är verkligen ledsen att inte vi ska spara någon nu för var så glad att vi skulle spara en.(det är mammas jobb som ska ha två, varför kan dom inte ta en?) :(
Men jag är jätte glad att en som jag känner. "C" har hittat en hon gillar! :) Det förtjänar du ska du veta! Hon har varit med om så mycket i sitt liv den tjejen som igentligen ingen ska behöva gå igenom. Finns länk till hennes blogg i menyn!

Jaja.. ska hitta på något nu.. bye!

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig :) kram

2010-06-12 @ 01:23:26
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Bloggar24.

Bloggar24 är en nystartad bloggsida där du hittar det senaste inom bloggvärlden. Här vill vi också att små som stora bloggare ska få synas. Kolla in! / bloggar24

2010-06-12 @ 10:44:08
URL: http://bloggar24.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0