Lördag!

Hihi sov till typ tre idag. Super skönt! Men jag kan erkänna att det kanske är lite onödigt att sova bort halva dagen. Men jag har så svårt att vara vaken när jag är trött. Då vill jag gärna blunda. :)
Idag har jag faktist inte gjort så mycket med tanke på att jag sov så änge (visst har jag vaknat några ggr innan tre men somnade om igen)
Jag har kollat lite på bröllopet. Lite väl stort för min smak men men... Vad tycker ni om bröllopet?
Jag tycker det ska bli skönt att det är över snart. Det har varit otroligt mycket om det nu i flera dagar.

Jaja nu ska jag ta mediciner (börjar få ont) och sen läsa tror jag, annars funderar jag på och måla sånda mandala målningar. Det är ganska kul :). Är ganska trött fortfarande.


 
Cidern jag drack igår. Första gången jag dricker det märket. annars brukar det bli kopparbergscider. (dom få ggr jag dricker)

Hade bra! Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0