God natt!

Är på sjukhuset som vanligt på torsdagar. Ska snart sova tror jag. Har omläggning kvart över åtta imorgon och sen imorrn kväll åker jag hem igen. Till missarna!! <3
Här på sjukan har det tagits prover som vanligt. Blodvärdet var väl inte helt bra så jag fick en påse blod. Nu tickar medicinen på som jag alltid får efter. Det har någonting med järnet i kroppen att göra. Drygt bara att vara kopplad och pumpen låter ju. (det ska man sova till) :/
Jaja.. Sen har jag duschat. Det gick bra denna gång. Super skönt! Har även pysslat. Målat och lackat med bilder på en träask. Kan visa imorgon. Den blev faktist ganska söt! :) Det är hästar på.

Jaja.. Ska snart sova. God natt med er! Kram kram

Svar på en fråga: Det vart fem katter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0