God kväll!

God kväll!

Har ni haft en bra dag? Min har väl varit okej. Har inte gjort så mycket idag. Mest tagit det lungt och kollat på film. Kollade b.la på I taket lyser stjärnorna och Orphan. I taket lyser stjärnorna har jag sett förut men den andra var ny. Väldigt bra film!
Det har varit väldigt varmt idag och jag har varit otroligt trött. Sov ganska dåligt inatt. Det är mammakattens fel. Hon pratar så mycket. Dom små pluttarna har jag inga problem med men det är den stora.. (dom sover inne hos mig)
Så har varit vaken sen tidigt imorse. Försökte sova på förmiddagen då mormor var här och besökte oss. Men mamma och mormor var så högljudda i köket så det gick ju inte. (vi har typ bara vardagsrummet mellan köket och rummet jag ligger i)
Och är jag trött så får jag ondare. Alltså har haft ont idag.. Men det är bra nu..

Får väl försöka somna tidigt ikväll. Imorrn bär det ju av till sjukhuset igen.
Hoppas ni har haft en bra dag. Nu ska jag kika på Twilight och hoppas på att mamma kommer hem snart och sen fråga efter något att äta.

Haha min smarta syster låste ut sig idag. Kunde tyvärr inte öppna för jag kommer inte ner för trappan själv i trapphuset (finns ju ingen hiss - än) och jag var ensam hemma. (det var lite kul, tur det är varmt ute) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0