Tisdag!

Nu har tisdagen snart gått.. Har haft omläggning som vanligt. Stig är på semseter (han som lägger om bäst) så nu var det en av dom två andra som inte är så bra. Och omläggningen blev iinte bra. Eller resultatet kan man säga. Jätte löst lindat vilket inte alls är bra för då sväller stumpen och speciellt nur när det är sommar och varmt. Hm.. Hur ska jag göra för att dom ska förstå att det måste vara hårt lindat. Det borde väl dom veta? Det är ju dom som ska kunna det och inte jag om ni förstår vad jag menar.
Jag träffar aldrig den som lägger om utan vill jag ge ett "meddelande" till kärlkirurgen så får jag lite på narkospersonalen att dom för det vidare det jag vill säga och jag sa till dem att dom skulle säga åt kirurgen att linda hårt. Sa dom aldrig till honom? Ville han inte lyssna? ja det vet man ju aldrig... Den läkaren är lite av: "jag är störst, bäst och vet allt" typ tyvärr.. Men nu är det som det är och jag får försöka göra.
La om på eftermiddagen och kom tillbaka till avdelningen ca 2 timmar innan jag skulle åka hem. Var så trött men det var bara att plocka ner sina grejer i väskan och vänta på mamma som alltid får komma och linda mer. det ska ju inte heller behövas men hon är så snäll och gör det <3

Nu är jag hemma. Har ätiti och tittat på Ghost wisperer. Tycker det är ett bra program faktist. Sen har jag inte gjort så mycket annat. råkade somna en stund nu på kvällen. Nu ska jag ta mina mediciner och sen kika runt lite snabbt här på nätet. Imorrn kommer johanna hit! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0