Tävlar om en Iphone!

Är med i en tävling på teliamax25 där man kan vinna en iphone telia laddat med 1000kr

Frågan är: Hur många fria sms får du varje månad med telias abbonemang MAX25? Sen skulle man skriva sitt svar och sin motivering. Kan tävla genom facebook, twitter eller blogg.
Mitt svar är: 5000sms i månaden.
Jag vill vinna för att min telefon börjar ge sig, vet inte hur länge den funkar och jag är en sjuk student så har inte mycket pengar. Dessutom så är jag i behov av en ny för att kunna få tag i någon fort ifall något skulle hända mig.
Och Iphone är ju en väldigt snygg telefon så man är ju med och chansar!

Länk: http://feber.se/teliamax25/


Kommentarer
Postat av: Beatrice ♥

Tack Sara! Ja verkligen, man ser längre inte om ngn bär peruk eller inte. Förutsatt att den ser riktigt ut då haha :) Du med! ♥

2010-07-13 @ 02:45:25
URL: http://bissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0