Onsdag

Jag börjar bli väldigt förvirrad när det gäller dagar och datum och det känns inte okej.. Hm. Men det var inte det jag skulle säga. Haft besök av Johanna idag och det har varit trevligt. Dock var jäg väldigt orolig innan att jag skulle få så super ont när hon skulle komma som jag kan få ibland. Men ingen värk för än nu på kvällen men nu är det inte så farligt ont som det var tidigare. Har tagit extra mediciner så det är skönt att nästan vara smärtfri :)
Johanna och jag har inte gjort så mcyket idag. Det vart mycket pyssel och gos med kattungarna. Tror hon tyckte om dem :) Men dom är ju så söta!

Nu ikväll har jag börjat känna mig hängig i kroppen. Känns som gele armar när jag rör dem. Men förmodligen är det mitt höga CRP som gör att jag känner mig lite sisådär.. Får se om dom säger något imorrn på sjukhuset a.ng det. Om det ska bli antibiotika eller något. Men det visar sig.

Några bilder på några missar:










Jag och Junior!

Sen kör jag en liten:



Som går till: JOHANNA! För att hon kom hit och gjorde min dag bättre! <3

Kommentarer
Postat av: G

Fina kissar...

2010-07-16 @ 01:04:10
URL: http://gurudas.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0