Nya sakerna!

Nu kommer det lite nytt som jag har skaffat och även en present jag fick från min syster Sanna som var i Ullared i fredags. <3



En filt (eller en del) Som jag fick av min syster :)



En väska (som tyvärr blev lite missfärgad av gul färg här och var vid vecken av påsen man fick den i)
Går att plocka av axelbandet och använda som liknande kuvertväska vilket jag tyckte var snyggast!



Tshirt som också blev lite missfärgad tyvärr. Syns dock inte på bild men den vart typ gul på svansen och mitt på "hello kittys" panna.



Hello Kitty Örhängen och en såndär grej man kan sätta på kläder, väska m.m

Är nöjd över mina köp fast det e klart de är synd att lite vart missfärgade fast det syns inte så jätte mycket på grejerna och tur är väl det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0