Lördag!

Jösses jag har sovit bort hela dagen! Somnade 5 inatt det är väl det som är anledningen. Mamma och alla andra kom hem halv 4 imorse och hade med sig mat från donken så jag käkade nattmat. Hahah! Sen fick jag ont (som vanligt) Jobbigt med all denna smärta! Men det är bara att stå ut.
När jag höll på och somna så känner jag hur en katt hoppar runt i sängen och inte sjutton gick det att somna då! Ibland går den nästan mig på nerverna. Jag får hissa upp min säng jäte långt upp för att den inte ska komma upp. Och tar jag inte upp den så jamar han i en evighet... -.-
Så såg min natt ut. Och idag sov jag till klockan fem ungefär (men vaknade med gämna mellan rum) men låg och blunda till runt sex då mamma kom med mat. Vart kycklingsallad. Riktigt gott!

Nu ska alla i familjen in på Power meet igen så jag blir själv hemma i stort sett hela kvällen troligtvis. Det går någon film på kanal 6 som heter Deep blue sea som jag tänkte kolla på. Sen kanske busa med katterna! :)

Kommentarer
Postat av: Lara ♥

Söt blogg :)

Vad är det för storts sjukdom du har? Tycker det är intressant med alla dessa sjukdomar ;)

Ha en bra natt, kram! :)

2010-07-10 @ 23:04:46
URL: http://somethingtotell.blogg.se/
Postat av: Pedermathea

This is a very good site. Thank you.

2011-02-11 @ 16:31:31
URL: http://pedermathea.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0