Hemma!

Nu är jag hemma igen efter en natt på sjukhuset. Hade omläggning som vanligt idag. Var till op kvart i 9 men det kändes onödigt att vara där då för inget skedde då. Kvart över började dom sätta igång. Det var någon läkare som inte var där. Så dom förberedde allt som t.ex koppla på blodtrycks grejen, EKG och sådäant. Hehe jag sa till dem att man kan väl börja förbereda liksom. Så när läkarn kommer så kan dom bara söva istället för att ligga i förberedelse rummet ensam och hålla på med allt det där sen.
Så jag låg i OP salen i en halvtimma ungefär och pratade med personalen lite. :) Hihi!
Resultatet av omläggningen blev okej. Däremot hade jag jätte ont efter. Det var inte alls kul. Fick lite olika smärtstillande och även lugnande men inget hjälpte. Jag frågade en gång om jag inte kunde få något lugnande (för jag var så spänd och så) Och fick till svar: Det har du fått.
Vadå baby dos? Hehe!
Tyvärr vänjer ju kroppen sig med mediciner eftersom jag tar det så ofta. Så tillslut bli det ju så att den dosen man får har kroppen vant sig vid och inget hjälper mer.

Jaja men nu är jag hemma. Ska käka baguett som mamma ska göra iordning. Gott gott! Sen ska jag väl bara ta det lungt. Är ganska trött efter narkosen trots att jag har sovit ganska mycket på sjukhuset efter narkosen. Det är väldigt lungt hemma för det är bara mamma och jag hemma (och hela drösen med djur)
Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0