God natt!

Antibiotika vid 2 och sen ska jag försöka sova. Är livrädd att min smärta ska komma tillbaka. Har kämpat med värk sen klockan 21.00 till 00.00 typ. Haft så fruktansvärt ont i stump och skinka. Har fått allt som jag kan få + lite till och inget har hjälpt. 
Mamma och Jörgen var här nu på kvällen. Dom hade med sig grillat. Synd bara att jag hade så fruktansvärt ont. Känner absolut inte för att äta då när man ligger i sängen och är jätte ledsen. Mamma masserade skinkan och värken gick över lite. :) 
Lite otur att värken gick över vid 00.00. Då ville jag ha maten men då får jag ju inte äta. Fastar ju då. Blää!
Nu ligger jag men en kyl grej på skinkan. Ganska skönt.

Jörgen fick en present av mig. En galje som jag designade. Han fyller nämligen år idag! Garttis till honom!
Och god natt med er! Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0