God natt!"

Ska nog snart släcka ner och sova. Är super trött efter natten som var. Sov bara några timmar då. Så hoppas man sover bättre inatt! Och sov på förmiddagen men sen blev jag väkt av läkarn som berättade att några värden var dåliga och frågade vad jag åt och så. Jag berättade att maten inte är god här så det är lite svårt att äta den. Men då började hon fråga hur jag åt hemma och så. Jag sa att jag äter men hon var på mig direkt om hur mycket, vilken tid o.sv. Spelar det någon roll? Jag äter, Men på olika tider. Det lät som om hon inte trodde mig för fem öre. Men hon får tro vad hon vill. Äter gör jag och alla hemma vet om det så jag har bevis! Böev lite ledsen då hon höll på och prata sådär. Nu kommer jag ha näringsdropp en gång varje dag.. BLÄ!
För övrigt har jag haft en trevlig dag. Johanna var hit på besök. Hon hade med sig mat från McDonalds och det var verkligen super gott.
Sen pysslade vi. Jag gjorde klart en skylt man hänger på dörrhandtaget. (lägger nog in bild imorrn.) Johanna målade en galje. Blev super fin ;)
Sen pratade vi lite om allt och inget typ. Hehe så som vi altid brukar göra. Tack för dagen Jojjo!

Mamma var hit på besök och tittade förbi en snabbis på kvällen. Annars har det inte hänt så mycket mer..
Sorry att inlägget blev tråkigt men jag är skit trött och håller på och somnar. Haha. Väntar på att sköterskan ska koppla på droppet och sen ska jag få mina mediciner. Ska måla en stund nu. God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0