God natt!

Jackass går för fullt på TVn just nu. Hel sjuka personer och dom gör helsjuka grejer! Vad får man ut av det igentligen för utom en massa blåmärken och så? Får dom en så kallad "kick" av det? Jaja det var inte det kag skulle prata om.
Ville mest önska er en god natt! Ska snart försöka sova (äta några smörgåsrån och dricka te först) trots att jag i stort sett har sovit hela dagen. Jag är jätte trött men det är väl bakterierna som gör det antar jag.
Nu sent på kvällen var mamma här med Jörgen. Han hade med sig DVD filmer från POWER MEET och vi slog på en film och jag åt samtidigt. Dom hade med sig mat hemifrån. Gös (fisk) och färskpotatis och så hade jag smör som smälte i potatisen. Jätte gott och trevligt med besök! Dessutom var det super fina bilar i filmen. Fina färger och olika mönster.
Jag skulle nog vilja ha en rosaglittrig cadillac (ingen stark rosa utan en ljus rosa) med hello kitty på motorhuven. Likadant där. Ingen skarp och stark hello kitty figur utan lite svag. Och kristaller runt nummerplåten och en fin ljus inredning. Det skulle vara coolt! Fast inte kanske då man är typ 60 bast och har en sån bil då. Fast kanske då man är mig! :D Kommer gilla hello kitty länge <3

Nog svammlat för inatt. Hade gott och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0