God natt!

Syns sakerna som jag köpte på marknaden i fredags och grejen jag fick av syrran? Kollade min blogg men dem syns inte för mig i ett inlägg så berätta gärna om det gör de eller ej. Jaja..
Klockan närmar sig snart strax efter 2.. Måste försöka sova snart. Ska nog ta insomningstablett.
I söndags (igår) Har jag inte gjort något speciellt alls. Det har varit så varmt så det har bara varit jobbig för mig. Har setat vid nätet och typ läst bara. Även gosat med kattungarna som börjar bli stora nu. Så himla söta! Kul när dom gör framsteg dessutom. Som t.ex gå på lådan och äta kattmat. :)

Har även varit själv en del idag. Har varit både skönt och tråkigt. Nu på kvällen när jag var själv så läste jag flera kapitel och skrev om min önskelista (fyller i augusti)
Sen somnade jag även. Vaknade strax innan mamma och Jörgen kom hem och hade skit ont. Har nu tagit extra smärtis och ätit smörgåstårta. Smärtan är borta vilket känns super!. Nu ska man bara försöka sova. Sover så dåligt på somrarna när det är så varmt. Vaknar så tidigt och somnar sent.

God natt med er!

Kommentarer
Postat av: matte b

jorå bilderna syns

2010-07-05 @ 23:59:46
Postat av: Edvardamy

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-02-18 @ 07:31:44
URL: http://edvardamy.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0