God morgon!

Vaknade strax efter 8 och hade jätte ont och var super pissnödig. Drack så mycket te inatt. Så smärtstillande fick jag då (mina vanliga mediciner och även extra mediciner strax efter för att smärtan skulle ge sig= Och jag kunde få pissa.
Sen dess har man varit vaken. Tittat på barnprogram och även pratat med läkaren. Man väntar nu på provsvaren och få se vad det visar. Troligtvis är det samma som jag har haft förut (bakterie) och så länge får man fortsätta behandla intravenöst. Dom hade tydligen också pratat med infektionkliniken.
(men shit nu minns jag inte ens vad han sa, doktorn alltså) Jösses! Men han sa nånting om att man kanske måste behandla en längre tid om det var något som visade på provsvaren för annars finns det risk att bakterien kommer och sätter skig på port-a-cathen..
Nu ska jag käka frukost. Te och smörgåsrån..



Morgonbild på mig och rufset! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0