...

Nu är power meet slut för denna gången. Kanske är bra det ändå och det kommer ju nästa år igen. Jag var aldrig in på det. Tycker inte det är lika kul längre men jag tror att om min syster hade funnits så hade hon nog varit inne med vänner. Minns att hon faktist gillade det.
Idag är det söndag och den är snart slut. Har haft en ganska bra dag. Fick en AC liknande grej av min morbror så den blåser svalt på mig! Jätte skönt! :)

Har inte haft så ont heller utan det kom nu till kvällen när jag vaknade till (har sovit). Så har tagit extra smärtstillande och även muskelavslappnande. Har dessutom skitt ont i huvudet. Men det får man väl ta. Nu ska jag kika runt på bilddagboken och även några bloggar jag följer. Sen ska jag stänga ner datorn och läsa min bok. 

Önskar er en god natt! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0