Onsdag

Usch va jag känner mig tråkig.. Bloggar inte så ofta även fast jag skulle vilja det.. Men mina dagar ser i stort sett likadana ut och jag vet inte vad jag ska skriva om annars.. Nå tips?

jaja. Jag är iallafall hemma på permis. Åkte hem igår kväll och stannar tills imorgon eftermiddag. Idag kom min sjukgymnast hem och tränade lite. Jag hade ganska ont men det var bara och träna ändå och hon stannade inte så länge. Typ 15 minuter. Kändes ite onödigt att hon kom. Inge illa menat men när det vart så kort tid liksom.
Fast det var ganska skönt det. När hon åkte så kollade jag lite på barnkanalen och sen somnade jag. Sov skit länge. Mamma ringde när hon hade slutat vid ett ungefär och frågade vad jag gjorde. Jag ba, jag har sovit! Haha!

Kanske lite tråkigt för syrran som var hemma när jag sov men men. Jag var trött!
Så det är det enda jag har gjort idag. Sovit och kollat på barnkanalen och surfat runt lite på nätet nu då..
Nu kom Jörgen och Eddie!
Jag ska nog läsa eller måla lite. Vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0