Onsdag!

Hejsan läsare! Eller god kväll kan man ju säga!
Hur har ni haft det idag? Jag har haft det toppen! :) Länge sen det var bra men idag så!
Tror inget har gått fel idag. Fick sova länge, hade inte ont och ingen tjatade på mig på morgonen. (dock var det ju ara pencillinet som sattes på klockan åtta, somnade om sen)

Sen när man vaknade var det typ dags och käka lunch. Lunchen var helt okej för en gångs skull! Mamma och Jenny kom strax efter. Mamma hjälpte mig med lindorna så jag kunde komma upp och ta mig ner på stan med Jenny. Super snällt! Och det var kul att komma här ifrån. Jag menar, har inte kunnat vara hemma något p.ga pencillinet som man får intravenöst morgon och kväll. Men jag får väl åka hem sen när behandlingen är slut. Sålänge får det duga med dagsutflykter vilket är ganska så okej ändå.

Aja. Jenny och jag var på stan i ca tre timmar. Vi han faktist med en del. Jag köpte mest! Höhöh! Det vart två T-shirtar, en film (presentkort från sjukan), en hello kitty klubba, sminkväska (en mindre än vad jag har), en väska (SKITSNYGG) och så käkade vi på donken. Okej ända nackdelen var att det var kallt ute. Det hade gärna fått vara lite varmare. Åtminstånde nåt plus! Det skulle inte sitte fel eller hur? Tycker det ska bli vår nu.

Jaja. Vi var tillbaka till sjukan ungefär halv åtta. Sen stack vi till kiosken och Jenny handlade. Sen har jag baa legat i sängen. Pencillinet sattes på och har tickat i 2 timmar. Jörgen kom och vi tittade på Lyxfällan och Andra Avenyn som hade säsongpremiär. Himla bra avsnitt måste jag säga. Vill se nästa NU NU NU! Men som alla andra så måste man väl vänta? Hehe!
Nog pratat för min del. Haft en toppen dag. Tack Jenny för att du ville gå på stan med mig! Det var jätte kul <3
Och stan var nästan som den var förut. Lite småförändringar kanske men inte så mycket som jag såg iallafall. (har inte vart på stan sen 2 år innan detta besöket jag gjorde) Det ni! ;) Det är faktist sant konstigt nog. Jag har bara varit ute på Hälla på senaste tiden.

Oj jösses vilket inlägg. Hoppas ni orkade läsa hela. Inte likt mig alls! :D PUSS!

Kommentarer
Postat av: muffins

vad roligt att du haft en toppendag, lite shopping livar ju alltid upp ;)

kram

2010-01-21 @ 12:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0