Mobil Bloggar

Ville bara önska er en god natt! Hoppas ni sover gott! Jag måste i alla fall försöka. Känner mig ganska så konstig i huvudet. Det snurrar till och från. En sköterska var här inne ganska nyligen när det snurrade till rejält och jag ba: wow! Hon såg att det snurrade i huvudet på mig. För hon sa: blev du yr? Sen förklarade jag att jag har vart det till och från i en vecka nu. Så nu vet dom det. Hon är en jätte bra sköterska. Får se om hon för det vidare till någon läkare. Det börjar bli jobbigt med yrsel. Det är tur man inte är gående, för då hade jag aldrig vågat gå när det snurrar hela tiden..Jaja, har tagit insomnings tablett så jag hoppas jag kan sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0