Min söndag

Har ni haft en bra helg?
Gårdagen var helt okej här. Men idag har det varit jobbigare. Haft ont till och från. Obehaget blir bara värre och värre. Känns inte alls kul. Helst skulle man vilja ha omläggning imorgon och inte på tisdag, men det är nog bara att glömma.
Jag har inte gjort något speciellt idag heller. Försökte sova på förmiddagen för jag kände att det behövde jag för det var ju antibiotika inatt och jag var dötrött på morgonen men det gick inte för det bara molade på hela tiden i skinkan. Haha försökte massera bort det men sen gav jag upp och fick extra smärtstillande..

Strax efter lunch somnade jag för då hade smärtan försvunnit. Suck!
Sen har jag bara degat i sängen. Glott på TV. Som vanligt. Visst har man ett spännande liv? Haha nej då..

Nu väntar jag på dagen första besök som består av Jörgen. Han kommer med rökt firre. Ska bli himla gott! Har inte ätit idag heller. Är inte sugen..
Men rökt firre blir gott!
Hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0