Min dag!

Hejsan bloggen och god kväll på er!
Hoppas ni har haft en bra dag! Själv så har min dag gått väldigt sakta. Har inte gjort någonting alls.
Sov till tolv. Sen har jag bara glott på TV fram till kvällen. Trevligt va? Haha! Nej då

Börjar även kännas i stumpen. Jobbigt att det rinner och storleken är inte rolig heller. Men imorgon är det omläggning igen. Då blir det nytt. (Fast bara det inte blir likadant igen)
Jag måste verkligen säga till om det. Såhär kan det inte vara. Jaja. Har även fått blod idag igen. Har fått det gämt nu för tiden innan omläggning. Vad kan det bero på? Jag har ingen aning faktist. Har inte hört att det blöder heller. det är lite märkligt.

Jaja. Nu väntar jag på att mamma ska komma en sväng. Är skit sugen på Milkshake. Får se om dom har grejer till det här. Annars får jag väl dricka något annat.
Hörs!

Vad tycker ni som bloggar och använder blogg.se om det nya dom har gjort? Jag tycker verkligen om det. Vart snyggt tycker jag :) Kul med nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0