God natt!

Snart dags och stänga ner datorn. Försöka göra annat om jag inte somnar. Det är meningen att jag ska hem vid 10.00 men jag vet inte. Mår forfararande konstigt. Snurrar till och från och stumpen. Hmpf behöver vi inte ens tala om. Detta ska jag dras med tills tisdag. Stort SUCK!
Är lite ledsen över det. Vet att det inte hjälper att vara ledsen men jag kan inte låta bli.

Får se om jag kan sova inatt då. Ska läsa lite i fjärde boken av twilight så jag läser ut den snart. Det är en tredjedel kvar. Heeheh! För jag vill börja på och läsa boken som jag fick av Sanna. HAr smygläsit lite. Men ska inte läsa allt för mycket. Tycker det är lättare att läsa en bok i taget.

Önskar er en god natt iallafall! Sen får jag väl se om jag kan sova eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0