God natt!

Ska kolla klart på TV tror jag och sen sova. Kan inte sova just nu. Bara stör mig på en massa saker som till exempel lindorna på stumpen. Vet att jag tjatar om det men det är svårt att låta bli. Dom åker omkring och jag har lindor upp bak i ryggen. En sköterska fixade till det så gott det gick genom att klippa bort lite men det är fortfarande störande.

Hittade en söt låt på en annan blogg som jag vill visa er också! :) Gillar den faktist!
Nåja nu ska jag se klart på dokumentären på femman. Handlar om två killar som inte kan sluta onnanera. Haha ganska intressant faktist. Men vi hörs nog senare idag. Kram på er och god natt!!


Kommentarer
Postat av: mattias birgegård

haha ja visst är det intressant varför vi killar runkar, i slutändan har ni glädje ut av det ;)

2010-01-04 @ 06:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0