Fredag

Ligger i sängen med datorn på magen. Kollar runt lite på nätet. Är ganska trött. Det har varit mycket idag. Min moster begravdes idag och det är ju självklart man är med på det.
Först var vi i Baptist kyrkan i Hallsta. Sen bar det vidare till Svedvi där hon begravdes och det var fika och så.

Det var jätte fint. Ute vid Svedvi var det väldigt kallt och jag sladdade ibland med permon och stod ibland kvar på samma ställe för att jag inte kom nån vart. Min Gudfar fick putta på! Hihih!
Kul att dom kom. Alltså min gudmor och gudfar. Dom kom ända från skåne. Hade inte sett dom på ett tag så det var kul :)
Förutom begravningen har jag inte gjort så mycket annat. Det var ju och dra tillbaka till sjukhuset efter allt. Det första jag gjorde nästan var att hoppa upp i sängen. Var så trött av att vara uppe hela dagen i permon. Sen var det bara och packa och åka hem.
Så nu ligger jag här. Älskade säng! Har kollat på Lets Dance också. Hejar på Mattias och Molly. Dom är bäst!

Nyligen öppnade jag och mina systrar Julklapp vi hade fått av min gudmor och gudfar. Vi alla fick kläder. Ena tröjan var för liten så den får Sanna och den andra var nästan för liten. Det är prcis så jag kan ha den. Lite synd med ena tröjan men tack ändå till er! Fin tanke
Jaja nu ska jag väl käka något. Är hungrig.

Puss!





Jag har suddat ansiktena i högra bilden. Vet inte vilka som vill synas i bloggen. Men kom på att en person syns ju i andra bilden. aja.. Hoppas det inte gör något. Han syns ju inte så mycket

Kommentarer
Postat av: Naima

Haha är det sant ? Åmen gud hur orkar du ?

Allt bra med dig annars ?



Kram // Naimaifinland

2010-01-09 @ 13:09:15
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag beundrar dig som orka i Kylan...Håller med dig att de va Jätte fint..Älskar även min syster <3

2010-01-11 @ 23:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0