1a januari 2010

Oj oj! Första inlägget i år! :) Har igentligen inget att skriva. Ville bara önska er en god natt! Dom flesta kanske är vakna nu vid nyår men jag måste sova. Ska upp tidigt och duscha imorgon inför omläggningen.
Är jag trött så får jag så mycket ondare. Därför behöver jag sova så gott det går.

Har kollat runt lite på olika bloggar nu. Skålat med sköterskorna som kom in i mitt rum med lite cider (alkoholfri)
Men det kanske ni fattade. Haha man måste ju vara helt nykter i jobbet!
Sen har jag kollat på raketer genom mitt fönster. Såg otroligt bra faktist! Bättre än vad jag trodde jag skulle göra. Men jag har ju typ nästan hela staden på  min sida. Det ända som va tråkigt är att man ser väldigt mycket av sjukhuset med en massa fönster mitt emot mitt. Aja!

Nu ska jag ta och försöka sova. Känns väldigt jobbigt i stumpen men jag ska försöka. Personalen kommer ju in och kollar då och då. Dom är ju så gulliga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0