Min dag

Idag var det omläggning. Hade tid till OP halv 9. På ett sätt är det skönt att ha tidigt men det är samtidigt jobbigt. Det är så långt tills tisdag så då vill man hellre ha omläggning sent men det blir det aldrig på fredagar eftersom helgen börjar och så.
Det var stig som la om. Vilket resulterade till att omläggningen blev bra. Fattar inte hur han kan göra det bra hela tiden. Magic hands?
Dom andra är inte likabra tycker jag.
På OP bytte dom även PAC-nålen. Jag tycker det gör så himla ont i bli stucken med en PAC nål. Därför får dom göra det då jag är sövd var 14e dag. Efter denna gång gör det jätte ont i själva dosan som är i kroppen. Undra varför?

Sen bar det av till uppvaket där jag hade lite ont. Inte så farligt. Konstigt nog så sov jag inge bra efter narkosen idag. Sov till tre typ och sen låg jag bara och vred och vände mig typ. Kände mig skit seg och trött av narkosen men nää sova gick inte. Konstigt?
Så jag låg där och ville hem! Hahah! :D MEn det gick inte för jag hade medicin dropp.
Fick åka hem fem i halv 9. Mamma kom innan och hälpte mig med en linda. Det är sånt jag vill att det måste göras. Har svårt och röra mig annars. Ni fattar nog ingenting men det är svårt och förklara.

Men NU är man hemma! Blir hemma tills på måndag. Var ganska drygt och åka i taxin hem för nånting skallrade hela vägen och sen fick jag vänta ca 20 min på gården efter bärhjälpen och taxigubben satte igång radion och sjöng och trummande på instrumentbrädan. Så kan man också göra!

Nu ska jag fråga efter något att äta. Hörs imorrn! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Joanna

sv; ja, det är samma. kanske inte exakt, men den e superbra! :)

2010-02-27 @ 11:02:18
URL: http://jooannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0