god natt!

Usch vilken dag jag har haft.. Det har inte varit alls bra idag. tyvarr maste jag skriva bloggen med a och o istallet for dom tre sista bokstaverna i alfabetet for det blir nat annat istallet och det e bara pa bloggen det blir sa men inte dom andra sidorna. Mysko! happas ni kan lasa anda.

skriver ett kort inlagg sa ni inte stor er pa det. Idag hade jag Carro pa besok. Fick ett pussel av henne som hon inte ville ha. Det e det roliga som har hant idag.. Annars har jag bara haft ont och kant obehag.

Lagger in lite bilder jag fatt i fodelsedagspresent.



av pappsen!



Block och penna av carro (blocket bakom burken) resten av mamma plus lite till!
Och lite annat jag fick av mormor.



Fick tre biljetter fran sjukan. Kom in nagra och sjong. Har dessutom 4 biljetter hemma. Haha! Kan snart bjuda hela sverige pa bio. :D

Hoppas ni kan lasa inlagget anda. vet inte vad som blev fel.
Hoppas det blir battre sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0