God natt!

Önskar er en god natt! Hoppas ni får sova gott! Själv så är jag skit trött verkligen.. men.. tyvärr orolig över känslan på stumpen.. Tyvärr tar min oro över det trötta och det resulterar med att jag antagligen får ta insomningstablett eller vara vaken lite längre tills ögonen inte orkar hålla sig öppna längre.. Ska nog kolla om jag har insomningstablett kvar.
Tror dom snart är slut hemma. Får nog ej glömma att fråga efter recept på det imorrn på sjukan. Tyvärr säger ju läkarna ofta att dom ska göra si och så men inget sker.. Så HOPPAS att dom skriver ut!

Aja men Natti natt! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Måste bara säga att jag tycker du är så stark som kämpar på så mycket!

Har en liten fråga dock jag tänkt på.

Det är väl rätt länge sedan du blev amputerad, brukar inte det läka snabbare?

Du har ju omläggningar ganska ofta.

Ursäkta om det är en dum fråga..

Många kramar

2010-08-16 @ 20:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0