God natt!

Nu måste jag försöka sova. Klockan börjar blu mycket och jag har dessutom ett möte imorrn med folk från hallsta kommunen. Vi ska prata lite om sådant som jag klarar av och så. Det är nämligen på tal om hemtjänst. Sen ska väl dom utreda om jag får det eller ej sen. Vet inte hur lång tid det tar men det visar sig. Det skulle ju vara bra med någon hjälp sen då mamma börjar jobba. Klarar mig inte helt själv.
Hoppas jag kan somna. Sov ganska länge igår och har inte gjort något speciellt. Har fortsatt med pysslet. Det var nämligen flera i ett paket. Men det blev skit sött! kommer sen lägga upp det någongång.

Jaja nu ska jag försöka sova. Har inte ont just nu och det är ju skit skönt. Det är dessutom tyst i huset så man ska väl passa på :)
Dock gör det fortfarande ont mellan axeln och halsen. :( Ingen vet vad det är  men man tror att det är någon muskel som gör ont då jag andas. det visades nämligen inget fel på lungorna då jag var på röntgen.
Så det ska jag ligga och "känna" på medans jag försöker sova. Wiie! :/

Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Kul att du är med å tävlar, vinnaren slumpas ut på onsdag :)

2010-08-09 @ 00:40:03
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: m a ti lda

sv' ja visst var det snyggt :)

härligt att helgen varit bra.

2010-08-09 @ 08:16:46
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: mattias b

önskar jag kunde massera det där, jag är bra på och massera;), har inte du rätten till personlig assistent vore det ju bättre då kan man få det under ex antal timmar

2010-08-09 @ 14:21:25
Postat av: Joseé

Fin header! :)

2010-08-10 @ 10:41:59
URL: http://josee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0