Usch

Jag mår inge vidare ikväll.. USch! En av dom värsta omläggningarna jag har varit med om och det var min favorit som la om.. ? Hmm... Det är ju bra gjort omläggningen men han har lindat för kung och fosterland. (hårt alltså)
Hade så ont på uppvaket att dom fick ge mig smärtstillande hela tiden. Det kändes som om det smärtstillandet man fick höll i fem minuter. Sen sprutade dom i mer i porten os.v.. jaja.. Värken gav med sig vad halv tio nu ikväll. Var till avdelningen klockan fyra tror jag.
FIck även extra smärtstillande här med och även morfin... Och sen strax efter stesolid.. Usch! Inte roligt alls. Är kvar på sjukhuset än. Kände att jag inte skulle klara mig hem som det var då.. Åker hem imorgon. Synd bara att jag skulle vara med Johanna imorgon men det blir inte av nu eftersom vi inte vet när jag får buss. Jaja men vi får ses en annan gång vännen! (vet att hon läser min blogg, hihi!)

Men nu har jag inte så ont. Har ont i ljumsken (i vissa ställningar) och det känns lite ömt i stumpen. Men jag klarar mig. Mamma och Jörgen var hit ikväll och stannade en stund. Mamma tog en fika med en annan förälder här. Hel mysiga människor är dom. (den andra mamman och hennes dotter) :) Synd bara att hon ska må så dåligt. Du får krya på dig!
Ja ni som läser får fundera på vad jag menar ;)

Nu ska jag käka lite godis. Fick världens godis sug! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0