Min måndag!

Halloj mina läsare!
Har ni haft en bra start på veckan? Min start har varit helt okej. Är på sjukhuset nu.  Hemma har jag inte gjort så mycket. Sovit, rensat kläder (fast allt ska typ sparas) ;) Haha mycket kläder från en vän som jag har fått som jag hade glömt bort. Älskar kläder! :)

Sen bar det av till sjukhuset som vanligt. Kom hit vid halv 4 på eftermiddagen. Sen har det tagits prover. mitt HB låg på 85 och det är rätt okej för att vara jag. Men jag fick en enhet ändå för att allt ska vara okej efter imorgon. (omläggningen alltså)
Sen har jag duschat. Tror en barnsköterska vart sur på mig.. *vissel* Men den personen har varit lite jobbig. Stressat mig och så. Jag menar inget illa till den personen. Man kommer inte överens med alla och jag tror inte hon och jag riktigt gör det.

Nu till kvällen har jag kollat på svenska hollywood fruar. Himla bra program och det var lite kul då Maria Montazami och hennes dotter Sara skulle dreja.
Sara som inte kan svenska så bra säger jag ska göra kopp kaffe. Maria ba: Man säger inte kopp kaffe, man säger kaffekopp!
Haha skrattade för mig själv då ;) Snacka om att ha låg humor! Men det är ju kul det ibland också..

Nu tittar jag på A shot at love with tila tquila och dricker buljong. Det är super gott! Men många tror tyvärr nog att det är äkligt ;) Börjar kännas jobbigt i stumpen. Det luktar, känns som om det rinner os.v.. Inte kul.. MEn men. Skönt att det ska bli omläggning imorgon. Dock på eftermiddagen tror jag men men...
Jaja nu ska jag väl kolla in dom bloggar jag läser och dricka upp min buljong. Kanske msået äta något innan jag fastar men jag är inte hungrig. Åt donken ikväll med mamma.

Jag skriver nog inget mer idag. Utan önskar er en riktigt god kväll och god natt! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0